Cercul de reclamă și publicitate

PROGRAME PROMOTIONALE- IUNIE 2018

CONCURSUL "RECLAMA FACE DIFERENȚA"- rezultate finale, 15 aprilie 2018

La Colegiul Economic "Anghel Rugină" Vaslui s-a organizat CONCURSUL "RECLAMA FACE DIFERENȚA", desfăşurat la nivelul proiectului VET nr. 2016-1-RO01-KA102-023773 - " Internship - Bridging Theory and Practice" 

Acesta s-a desfăşurat după următorul calendar:

  • Perioada de înscriere în concurs: 20-30 martie 2018
  • Desfăşurarea concursului: 14-15 aprilie 2018
  • Data anunțării rezultatelor: 15 aprilie 2018.

La competiţie au participa elevi de la clasele a X-a și a XI-a, domeniul Economic, astfel:

  • Secţiunea I - Cea mai bună prezentare PPT- 4 grupe formate din câte 2 elevi de la clasele a XI-a;
  • Secţiunea II- Cel mai bun afiș- 19 elevi din clasele a X-a.

În urma centralizării fișelor de evaluare s-au stabilit următoarele rezultate finale :

SECŢIUNEA I - CEA MAI BUNĂ PREZENTARE PPT

  • PREMIUL I -MOCANU MĂLINA, ANDURNACHE ROXANA
  • PREMIUL AL II-LEA - RUSU VIVIAN, NICA VLAD ANDREI
  • PREMIUL AL III-LEA - SCUTARU FLORENTINA DANIELA, PINTILIE LETISIA
  • MENTIUNE - APETREI VLADUT, BURLACU DENIS.

SECŢIUNEA II- CEL MAI BUN AFIȘ

  • PREMIUL I- BÂTCĂ MARIA ADNANA
  • PREMIUL I- CIOBANU DENISA
  • PREMIUL AL II-LEA- PRICOPI NICOLETA CARMEN BIANCA
  • PREMIUL AL II-LEA- TOPOR IULIANA
  • PREMIUL AL II-LEA- TUDOSĂ BIANCA ELENA
  • PREMIUL AL III-LEA- CHIRIAC IULIANA
  • PREMIUL AL III-LEA- MIHĂIȚĂ ANTON ROBERT
  • PREMIUL AL III-LEA -VLOSE ȘTEFAN
  • MENȚIUNE- LUCA NICOLETA MARICICA

Prezentările Power Point ale candidaților la CONCURSUL "RECLAMA FACE DIFERENȚA", Secţiunea I- Cea mai bună prezentare Power Point, desfăşurat la nivelul proiectului VET nr. 2016-1-RO01-KA102-023773 - " Internship - Bridging Theory and Practice" la Colegiul Economic "Anghel Rugină" Vaslui.

Afișele candidaților la CONCURSUL "RECLAMA FACE DIFERENȚA", Secţiunea II- Cel mai bun afiș, desfăşurat la nivelul proiectului VET nr. 2016-1-RO01-KA102-023773 - " Internship - Bridging Theory and Practice" la Colegiul Economic "Anghel Rugină" Vaslui. 

Concursul „Reclama face diferența”

CONCURSUL "RECLAMA FACE DIFERENȚA" se va desfăşura la nivelul proiectului VET nr. 2016-1-RO01-KA102-023773 - " Internship - Bridging Theory and Practice" la Colegiul Economic "Anghel Rugină" Vaslui.

Scopul concursului organizat la nivelul liceului este de a sprijini obiectivele proiectului, respectiv:

  • Dezvoltarea de competențe cheie în domeniul Reclama și publicitate,
  • Dezvoltarea vocabularului și limbajului specific domeniului de specializare .
  • Adaptarea la cerinţele economiei de piaţă moderne.

Concursul se va organiza şi desfăşura după următorul calendar:

  • Perioada de înscriere în concurs: 20-30 martie 2018
  • Desfăşurarea concursului: 14-15 aprilie 2018
  • Data anunțării rezultatelor: 15 aprilie 2018.

La competiţie vor participa elevi de la clasele a X-a și a XI-a, domeniile Economic, Administrativ, Comerț și Turism și alimentație.

Înscrierea la concursul pe secţiuni se va face prin intermediul unui e-mail transmis reprezentantului organizatorului, respectiv d-nei PRACSIU TINCA DANIELA la adresa de e-mail d_pracsiu@yahoo.com la care se va ataşa formularul existent în Anexa 1 la  Metodologie, anterior completat, semnat și scanat în format PDF sau JPG.

Competiţia se desfăşoară pe 2 secţiuni:

  • Secţiunea I - Cea mai bună prezentare PPT;
  • Secţiunea II- Cel mai bun afiș;

Premiile acordate competitorilor, în ordinea ierarhiei punctajelor, sunt după cum urmează: 

  • premiu I;
  • premiu II;
  • premiu III;
  • mențiune.

Evaluarea se va realiza în timpul desfăşurării concursului, pe secţiuni de concurs. Punctajul maxim care poate fi obţinut, la fiecare secţiune de concurs este de 100 puncte.

Rezultatele finale se vor anunța la încheierea concursului, printr-o festivitatea de premiere.

Întocmit- 30 octombrie 2017

CERCUL „RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE”- septembrie 2017

CERCUL "RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE", se înființează la Colegiul Economic "Anghel Rugină" Vaslui în cadrul proiectului VET nr. 2016-1-RO01-KA102-023773 - " Internship - Bridging Theory and Practice".

Obiective vizate sunt:

  • dezvoltarea de competențe cheie în domeniul Reclama și publicitate,
  • dezvoltarea vocabularului și limbajului specific domeniului de specializare .
  • adaptarea la cerinţele economiei de piaţă moderne.

Grupul țință este format din elevi de la clasele a X-a și a XI-a, domeniile Economic, Administrativ, Comerț și Turism și alimentație. Beneficiarii direcți și indirecți ai cercului sunt elevii, părinții, cadrele didactice de specialitate din județ, CCD Vaslui, ISJ Vaslui și comunitatea locală.

Caracterul inovativ al proiectului CERCUL "RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE" se bazează pe creșterea implicării active a elevilor prin crearea la nivelul școlii a unui mediu educațional propice unei dezvoltări pe termen lung prin utilizarea de strategii didactice inovatoare (crearea unui CDL -reclamă și publicitate, crearea de materiale didactice, integrarea unor secvențe de lecție). Astfel, principalul element de noutate dezvoltat prin intermediul proiectului se referă la îmbunătățirea ofertei educaționale în conformitate cu nevoile elevilor. Implementarea proiectului susține dezvoltarea spiritului antreprenorial în vederea constituirii, pe viitor, a propriei afaceri în domeniile în care se specializează și îmbunătățirea perspectivelor de a face o carieră în domeniu.

Principalele activități desfășurate sunt:

1. diseminarea activităților practice desfășurate de elevii participanți la prima mobilitate la Braga, Portugalia;

2. elaborarea Metodologiei de organizare a concursului "Reclama face diferența";

3. organizarea concursului "Reclama face diferența";

4. elaborarea unui ghid practic util în activitatea intructiv- educativă, cu exemple de bună practică;

5. desfășurarea de dezbateri pe teme de reclamă și publicitate ( Procesul de comunicare, . Reclama și publicitate).

Exemple de bună practică

În urma desfășurării activităților de instruire practică în perioada 29 mai 2017- 16 iunie 2017 în cadrul primei mobilități din Proiectului Erasmus + Internship - Bridging Theory and Practice - 2016-1-RO01-KA102-023773 la Braga în Portugalia, elevii au realizat materiale publicitare sub formă de spot publicitar, ca exemple de bună practică.

CERCUL DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE

CUM SĂ CREEZI UN AFIȘ/POSTER DE SUCCES!!

RUSU VIVIAN- clasa a XI-a E

Mulți din cei care lucrează pe un calculator s-au întrebat: Cum să faci un material publicitar reușit.

În mod obișnuit posterele sunt compuse atât din elemente grafice cât și din text, deși un poster poate fi complet grafic sau complet compus din text. Posterele sunt realizate în așa fel încât să atragă privirile și în același timp să transmită o anumită informație sau un anumit sentiment.

Iată ce trebuie să știi pentru a realiză un material de succes:

1. Ideea:

Partea cea mai dificilă în realizarea unui proiect de acest fel o reprezintă ideea. Gândește-te în primul rând căror persoane te adresezi, ce categorie de varstă, ce comportament au și unde răspandesti materialele. După ce ți-ai identificat grupul tău tintă, gândește-te la o idee inovatoare, care să starnească interesul ( imagine, mesaj transmis ). Imaginea/textul, trebuie să-l facă pe clientul tău curios/interesat să-ți acceseze site-ul, datele de contact, mai exact să te caute IMEDIAT. Fii creativ, fii nebun în limitele bunului simț!

2. Schița:

Înainte de a începe să lucrezi propriu-zis pe calculator este indicat să schițezi idea pe o foaie sau dacă nu, în minte. Să nu uităm totuși, că calculatorul este doar instrumentul de care ne folosim pentru a realiză grafica finală.

3. Formatul:

Pentru orice material de promovare, există unul sau mai multe formate standard. Când vorbim de formate, ne referim la cele internaționale: A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, B4, B5, etc. În general este bine să ții cont de ele pentru că tot după aceste formate se fac râme, mape, suporturi, etc, dedicate lor. Când deschizi un soft de editare NU UITĂ, primul lucru pe care trebuie să-l faci e să alegi FORMATUL, altfel te trezești că ajungi cu el la prinț și este sub sau supradimensionat! Consecință: mai pierzi timp cu modificarea lui.

4. Cunoștințe:

Trebuie să ai câteva cunoștințe în domeniul software-urilor de editare pentru a putea realiză afișul dorit, chiar dacă dai detalii unui grafician el nu îți poate satisface cerințele, pentru că imaginația este complexă și nu putem fi mereu înțeleși.

Crearea unei sigle de succes

Mocanu Mălina- clasa a XI-a E

 5 principii ale design-ului unui logo reprezentativ:

Un logo bun este distinctiv, potrivit, practic, grafic și simplu ca formă. El transmite mesajul intenționat de deținător. Ar trebui să urmezi cele cinci principii de mai jos pentru a te asigura că designul tău îndeplinește toate aceste criterii:

1. Un logo trebuie să fie simplu:

  • Un design simplu de logo permite recunoașterea acestuia cu ușurință și face ca logoul să fie versatil și memorabil. Logourile reprezentative înfățișează un lucru neașteptat sau unic fără să fie prea aglomerat.

2. Un logo trebuie să fie memorabil:

  • Imediat după principiul simplității se află cel al memorabilității. Un design eficace de logo ar trebui să fie memorabil și acest lucru este posibil prin crearea unui logo simplu și potrivit.

3. Un logo trebuie să fie durabil :

  • Un logo eficace ar trebui să treacă testul timpului. Logoul trebuie să fie "imun la viitor", adică ar trebui să fie capabil să fie eficace și peste 10, 20 sau 50 de ani.

4. Un logo trebuie să fie versatile:

  • Un logo eficace ar trebui să fie capabil să funcționeze într-o varietate de medii și aplicații.

5. Un logo trebuie să fie potrivit:

Înțelegerea publicului tău țintă sau a consumatorilor tăi este o componentă esențială în crearea unui design eficace de logo. Știind ce este potrivit pentru audiența ta va determina tipul de font pe care îl vei folosi, culorile și orice alte elemente grafice adiționale.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți